administrare.ro tratează cu responsabilitate protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal și aplică cu strictețe legislația în vigoare. Mai jos vă prezentăm politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care vă oferă posibilitatea de a vă informa cu privire la protecția pe care v-o garantăm și scopul colectării datelor cu caracter personal.
administrare.ro, având în vedere profilul de activitate – servicii administrative pentru imobile – în cadrul procesului realizării listelor lunare de plată, folosește datele puse la dispoziție de către Asociația de Proprietari și/sau de către proprietarii/locatarii imobilelor cu destinația de locuință sau cu altă destinație, ce fac parte din entitatea juridică – Asociația de Proprietari.
Datele puse la dispoziție de către proprietari/locatari și/sau Asociația de Proprietari vizează transmiterea informărilor lunare, trimestriale și anuale, notelor de plată și acces la situațiile on-line și la transmiterea atenționărilor prin mesaj sms, plăți ori transmitere indecși, toate având legătura cu lista lunară de plată/cotele de întreținere/situațiile ce privesc imobilul.
administrare.ro respecta intimitatea fiecarui vizitator, fiind constienti de importanta acestui lucru.
administrare.ro colecteaza unele informatii generice automat. Informatia Generica nu dezvaluie identitatea unui vizitator. Include, de obicei, informatii privind numarul si frecventa vizitatorilor precum si paginile vizitate.
administrare.ro respecta toate principiile cerute de GDPR dintre care enumeram:
- Transparență, corectitudine și legalitate în manipularea și utilizarea datelor cu caracter personal;
- Limitarea prelucrării datelor cu caracter personal la scopurile explicite și legitime;
- Restrângerea colectării și a păstrării la cantitatea minimă de date cu caracter personal necesară pentru un anumit scop;
- Asigurarea securității, a integrității și a confidențialității datelor cu caracter personal.
Dreptul la informare, dreptul la rectificare, blocare, ștergere
La solicitarea scrisă, vă vom informa despre datele stocate despre dvs. la noi pe site. De asemenea, aveți dreptul să corectați, să blocați sau să ștergeți aceste date. Solicitarea trebuie adresată in scris firmei noastre, menționată în pagina de contact a site-ului.
Aveți posibilitatea de a va șterge contul, oricând, prin accesarea paginii rapoarte.administrare.ro, folosind butonul STERGE CONT din sectiunea Profil, moment de la care nicio informare, astfel cum aceasta a fost menționată mai sus, nu va mai fi recepționată de către dvs.
Retragere
Aveți întotdeauna posibilitatea de a vă opune la colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor și/sau a revoca acordul pentru colectarea, prelucrarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră personale cu efect imediat. Vă rugăm să ne contactați la adresa noastră afișată pe site-ul administrare.ro.
Colectarea generală de date
Când accesați site-ul nostru sau preluați un fișier, datele despre acest proces sunt stocate într-un fișier jurnal de pe serverul nostru web. Următoarele date pot fi stocate:
– adresa IP (dacă este posibil, acesta este transferat sau stocat în mod anonim)
– numele de domeniu al site-ului web de unde ați venit
– numele fișierelor preluate
– data și ora unui apel
Salvarea acestora este din motive de securitate a datelor și pentru a asigura stabilitatea și securitatea sistemului nostru. Necesitatea poate rezulta și din posibilitățile de plăți ale cotelor și/sau fondurilor puse la dispoziție de procesatorii de plăți online, prin direcționare pe paginile acestora securizate.
Pe site-ul web, administrare.ro poate utiliza profilarea în scopuri de marketing direct, dar deciziile pe care le ia pe baza acestora nu se aplică intrării într-un contract de servicii online sau refuzului de a intra în acel lucru sau opțiunea de a utiliza servicii on-line de pe site. Utilizarea profilului pe site poate avea ca rezultat, de exemplu, acordarea unei reduceri unei persoane, trimiterea acestuia a unui cod de reducere, reamintire a opțiunilor neterminate, trimiterea unei propuneri pentru un produs/serviciu care poate fi în conformitate cu interesele sau preferințele unei persoane, sau oferind condiții mai bune decât cele oferite de oferta standard a site-ului. În ciuda profilării, este o persoană particulară care ia decizia liberă de a profita de condițiile de reducere sau de condiții oferite astfel și de a efectua o achiziție/beneficia de un serviciu pe site.
Profilarea pe site constă într-o analiză sau prognoză automată a comportamentului unui anumit individ pe paginile sale, de exemplu prin vizualizarea unor anumite rapoarte/situații, prin navigarea pe o anumită pagină sau printr-o analiză a istoricului operațional preexistent. Acest profil este condiționat de datele personale ale unui individ în posesia administrare.ro, astfel încât acesta din urmă să-i poată trimite, de exemplu, un cod de reducere, ce are legătură cu comportamentul sau, spre exemplu în plata cotelor de întreținere.
Formular de contact Dacă ne trimiteți mesaje prin formularul de contact, datele dumneavoastră introduse în formular sunt salvate și procesate de către noi, in scopul procesării cererii și a revenirii cu un răspuns la solicitarea dumneavoastră. Puteți contesta acest lucru în orice moment (prin dreptul de retragere). Nu vom împărtăși informațiile dvs. fără consimțământul dvs.
Modificări la această politică de confidențialitate
Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate dacă se schimbă situația juridică sau această ofertă online sau metoda de colectare a datelor. Cu toate acestea, acest lucru se aplică numai declarațiilor privind prelucrarea datelor. În cazul în care consimțământul utilizatorului este necesar sau componente ale politicii de confidențialitate conțin o reglementare a relației contractuale cu utilizatorii, schimbarea explicației privind protecția datelor are loc numai după acordul utilizatorului. Dacă este necesar, vă rugăm să vă informați despre această politică de confidențialitate, în special dacă furnizați date personale.
Alertă de securitate
Protejăm site-ul web și alte sisteme IT prin măsuri tehnice și organizatorice adecvate împotriva pierderii, distrugerii, accesului neautorizat, modificării neautorizate sau distribuției neautorizate a datelor dvs. Cu toate acestea, protecția completă împotriva tuturor pericolelor este practic imposibilă în ciuda tuturor masurilor luate. Deoarece nu putem garanta securitatea completă a datelor atunci când comunicăm prin e-mail, vă recomandăm să trimiteți informații confidențiale prin poștă
Cookies
Site-ul nostru utilizează module cookie. Un cookie este un fișier text care este creat atunci când vizitați un site web și este stocat în cache în sistemul utilizatorului site-ului. Dacă serverul site-ului nostru este accesat din nou de către utilizatorul site-ului web, browserul utilizatorului site-ului web îl trimite pe cookie-ul anterior primit de pe server. Serverul poate evalua informațiile obținute prin această metodă. De exemplu, modulele cookie pot fi utilizate pentru a controla publicitatea sau pentru a facilita navigarea pe un site web. Cookie-urile sunt, de asemenea, necesare pentru a activa funcționalitatea de operare a site-ul nostru (ca temei juridic este articolul 6.1 lit. f DSGVO interogat pentru a proteja interesele legitime ale operatorului acestui site. Noi folosim cookie-uri numai în acord cu articolul 5.1 a DSGVO, adică conform principiilor "legalității, bunei credințe, transparenței").
Dacă doriți să împiedicați utilizarea cookie-urilor, puteți face acest lucru prin intermediul setărilor locale din browserul dvs. de Internet, cum ar fi Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera sau Safari.
Dreptul de a se plânge unei autorități de supraveghere
Orice persoană are dreptul de a adresa o plângere unei autorități de supraveghere, în special în statul membru de reședință al acestuia, locul de muncă sau locul presupusei încălcări a unui drept, în cazul în care persoana în cauză este de părere că prelucrarea datelor care se referă la aceasta încalcă regulamentul de bază privind protecția datelor din UE (DS-GVO).
Dreptul la transferabilitatea datelor
Aveți dreptul să primiți datele personale pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, comun și ușor de citit. Datele personale ale utilizatorilor și clienților site-ului administrare.ro si/sau rapoarte online, pot fi transferate către următorii destinatari sau categorii de destinatari:
a. Operatorii de plăți electronice sau de plată a cardului - în cazul unui Client care efectuează plăți electronice sau cu card pe site-ul administrare.ro.
b. Furnizorul de chestionar al sondajului de opinie - în cazul unui client care și-a dat acordul pentru a-și exprima opinia cu privire la un serviciu de care beneficiaza.
c. Furnizorul de servicii care furnizează administrare.ro soluții tehnice, IT și organizaționale care îi permit acestuia să efectueze o operațiune contractata, inclusiv website-ul și serviciile online oferite prin intermediul acestuia (în special, un furnizor de software pentru site-uri web, un furnizor de servicii de e-mail și de găzduire, și furnizor de software tehnic de support sau furnizor de telefonie mobila) - numai într-o măsură necesară, în conformitate cu politica de confidențialitate prezentată aici.
d. Contabilitate, furnizor de servicii juridice și de consultanță, care oferă asistență juridică și consultanță de contabilitate (în special, un birou de contabilitate, o firmă de avocatură sau o agenție de colectare a datoriilor) - numai în cazul în care este necesar în scopul specific al procesării, numai într-o măsură în care acest lucru este necesar, în conformitate cu politica de confidențialitate din prezentul document.
e. Entitățile și partenerii care cooperează, publicând sau făcând uz de serviciile administrare.ro pe site-urile lor web, pe paginile de internet sau ca parte a serviciilor lor.
Confidențialitatea accesului dvs. la servicii
Dacă aveți acces la o zonă securizată de pe site-ul nostru asigurată de o parolă, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențială a acestei parole. Vă cerem să nu comunicați parola nimănui.
Legături către alte site-uri web
Site-ul / aplicația noastră poate conține link-uri către site-uri web ale unor terțe părți sau către alte site-uri web ale noastre. Urmând un link către oricare dintre aceste site-uri, subliniem că aceste site-uri au propriile politici de confidențialitate și că nu avem nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici. Consultați această politică de confidențialitate înainte de a vă permite să distribuiți informații de identificare personală pe aceste site-uri web.
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de alte entități desemnate de administrare.ro să prelucreze datele în numele și pe seama sa. Cu toate acestea, administrare.ro rămâne operatorul datelor dumneavoastră. Astfel, este posibil sa transmitem datele către autorități publice, consultanți externi, împuterniciți către care am externalizat furnizarea anumitor servicii din Romania sau din afara ei sau a Uniunii Europene/Spațiului Economic European, asigurându-ne însă întotdeauna că instituim garanții adecvate pentru protejarea datelor (spre exemplu, clauze contractuale de confidențialitate și de protecție a datelor).
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate și prelucrate pentru o perioadă necesară pentru a atinge scopul prelucrării – realizarea listelor lunare de plata si transmiterea situatiilor lunare. Din momentul incetarii colaborarii/reziliere contract prestari servicii administrative cu Asociatia de Proprietari, contul dumneavoastra va fi deconectat automat, nemaifiind astfel posibila vizualizarea situatiilor, primirea informarilor pe mail si sms.
Cu excepția cazului în care datele sunt necesare pentru a ne conforma unor obligații legale, transmiterea datelor cu caracter personal este voluntară, dar refuzul de a le furniza (cum ar fi nume, prenume, adresă si numar de telefon) vă va împiedica să aveti acces la platforma si sa fiti informati prin email si sms de situatia/situatiile privind afisarea cotelor, suma de plata, situatii ivite la nivelul asociatiei/complexului.
În situația în care contul dumneavoastră existent (pentru vizualizare situații, note de plată, liste întreținere, rapoarte, plați, transmitere date, informări sms) nu va fi șters (atribut exclusiv al dumneavoastră), va fi considerat un accept al primirii datelor, situațiilor si informărilor, inclusiv sms la care s-a făcut trimitere mai sus, generate din platforma administrare.ro.
Site-ul administrare.ro poate include referințe la alte site-uri web. administrare.ro încurajează vizitatorii să acceseze alte site-uri web pentru a-și citi propriile politici de confidențialitate. Politica de confidențialitate de aici este aplicabilă numai site-ului administrare.ro.
Daca apasati pe NU SUNT DE ACORD, contul dvs de pe platforma online rapoarte.administrare.ro va fi sters automat. De asemenea, nu veti mai primi notificari prin email, sms sau telefon.